ویندوز 8 با رابط کاربری دل ربا و پشتیبانی از سیستم های تاچ برای سال ۲۰۱۱ عالی بود. اما اکنون سال ۲۰۱۲ است و تنها چیزی که می خواهم قبل از مرگم داشته باشم، توبی (Tobii) است. شرکتی که دارد به داستان های تخیلی واقعیت می بخشد: شما می توانید ویندوز ۸ را با چشم تان کنترل کنید! این کار واقعا و دقیقا همان طور که انتظار دارید انجام می شود. زمانی که به هر قسمتی از مونیتور نگاه می کنید، بلافاصله سیستم نیز متوجه شده و نشان گر را به آنجا می برد. این عااااالللیست و من شخصا هیچ گاه این چنین تحت تاثیر تکنولوژی قرار نگرفته ام!

وقتی اولین بار توبی را دیدم، فکر نمی کردن این قدر خوب کار کند. انتظار چیزی بسیار ابتدایی تر را داشتم. آیا به ویدیو در ادامه مطلب نارنجی نگاه کرده اید؟ واقعا آن هر جور که شما نگاه می کنید، کار می کند و اینگونه ویندوز ۸ را کنترل خواهید کرد. به همین راحتی. بله! به همین دلیل این تکنولوژی عالی است. این تکنولوژی به آسانی نگاه کردن به یک شخص است، فقط لطفا کمی تصور کنید، کافی است ساپورت فرامین صوتی و هوش مصنوعی ای چون سیری نیز به آن اضافه شود تا تمامی چیزهایی که در فیلم های علمی تخیلی می دیدیم، جامه حقیقت بپوشند!

ابزار کنترل چشم توبی شبیه به یک هرم شیشه ای است و قابلیت اتصال به لپ تاپ را دارد. این ابزار به طرز غیر قابل باوری دقیق عمل می کند. توبی قبل از شروع نیاز به کالیبره شدن با فرد استفاده کننده دارد. اما پس از این کار شما را غرق حیرت می کند و از دقت آن تعجب زده خواهید شد. توبی عزیز هرگز حتی به اندازه چند پیکسل هم هدف چشم مرا اشتباه نکرد. سرعت آن نیز عالی بود و قبل از اینکه بگویم چشم ام را به کجا دوخته ام، مکان آن را تعیین می کرد. علاوه بر این، توبی کنترل کاملی روی تمام کنترل های لمسی ویندوز ۸ دارد.

همچین این تکنولوژی متعلق به فیلم های جنگ ستارگان را روی یک بازی ستاره ای مانند نیز امتحان کردیم و به راستی در بازی نیز چشمان همه را به خودش خیره کرد. گرچه توبی جان هنگام حرکت سر مشکل مختصری پیدا می کرد، اما همچنان حرکات چشم را به دقت تمام درک می کرد. ویدیو را در ادامه مطلب ببینید و لذت ببرید.

توبی همچون، هنگامی که اولین بار تکنولوژی مولتی تاچ وارد شد، همچون زمانی که Wii همه را خیره کرد، همچون موقعی که کینکت پا به عرصه وجود گذاشت، به خوبی بوی آینده را به مشام همه ما می رساند. من هنگام کار با آن بیشتر حس می کردم در یک فیلم علمی تخیلی هستم.

نمی دانم توبی چقدر در تجاری کردن و ورود این محصول به بازار موفق خواهد بود. اما این محصول دوباره به من یاداوری کرد چرا عاشق تکنولوژی بوده، هستم و خواهم بود.

 



تاريخ : چهار شنبه 21 دی 1390برچسب:, | 1:46 | نویسنده : Tragzes Gamer |

مطالب وبلاگ در وضعیت جمع آوری

لطفا در حال حاضر از ترفندهای ویندوز7دیدن نمایید.

By

Tranis Triziger

Windows 7

Tricks

Released

Windows Ei8ht

Coming Soon



تاريخ : 10 آذر 1390برچسب:, | 18:58 | نویسنده : Tragzes Gamer |

 ویندوز ایت نسخه آزمایشی

اما نه مثل نسخه های آزمایشی ویندوز سون

هر کسی که دانلود و نصب کرده راضی بوده

پس شما هم دانلود کنید :

Windows 8 Download X64

Windows 8 Download X32

Windows 8 Download X64 With tools

هر موقع دانلود خودم تموم شد خبرهای بیشتری خواهیم داشت.دانلود نسخه 64 بیت با حجم نزدیک 4 گیگ تموم شد رایت کردم خیلی سریع 12 گیگابایت فایلهای ویندوز در مدت 10 دقیقه نصب کرد خیلی سریع نصب شد اما دست آخر ارور داد و گفت نصب نمیشم نمیدونم روی سیستم دیگه ای هم نصب نکردم ببینم عیب از کجاست.

همین است که بعد یکماه لینک دانلود رو توی بلاگ گذاشتم تازه بعد یه کم مطمئن شدن در مورد اینکه ارزش داره دانلود بشود یا نهاما واسه خودم که بیهوده بود.



تاريخ : سه شنبه 3 آبان 1390برچسب:دانلود ویندوز ایت,دانلود نسخه آزمایشی ویندوز ایت, | 1:37 | نویسنده : Tragzes Gamer |